dijous, 16 d’abril del 2009

El meu ram de Roses Blanques


Aquest bloc es diu Roses Blanques en homenatge al "Moviment de la Rosa Blanca" on un grup de joves estudiants es van oposar públicament al nazisme. Pretenc que aquest bloc sigui un espai de protesta de tot allò que no entenem, no estem d'acord o considerem injust, tot allò pel que hem de tenir el coratge de dir prou, com ho van fer els integrants del moviment de la Rosa Blanca. Però també m'agradaria que el bloc servís per retre homenatge a totes les "roses blanques" que trobem en el nostre dia a dia, persones capaces de dir el que no els agrada i el que els agrada, honestes amb elles mateixes i amb els altres, amb el desig de fer d'aquest món un lloc una mica més bonic. Aquest és el meu ram particular de roses blanques, tots i totes en tenim un, el meu està format per persones estupendes. Em sento immensament feliç de poder comptar amb elles i que omplin de bellesa i esperança el meu dia a dia.

1 comentari:

USD ha dit...

les roses també poden ser una bona arma per a lluitar